Hoe werkt het?
Als ondernemer bent u al veel tijd kwijt aan allerlei taken die ervoor moeten zorgen dat uw zaak draait. Storingen en reparaties zijn tijdrovende vervelende klusjes die echter wel, en het liefst zo snel mogelijk, moeten worden verholpen. Immers, u wilt niet dat uw klanten hier hinder van ondervinden.
Onze applicatie neemt dat vervelende klusje voor u over zodat u de handen vrij heeft voor uw dagelijkse taken en klanten!
Door het gebruik van deze applicatie bouwt u snel en simpel maar heel effectief dossiers op van alle voorkomende reparaties, storingen, calamiteiten of onderhoud in of aan uw zaak.
Hierdoor heeft u:
- Overzicht en controle van het aantal meldingen
- Inzichtelijk kostenplaatje t.b.v. onvoorziene uitgaven
- Dossiervorming per incident
- Overzicht van de kwaliteit van leveranciers en hun werkzaamheden
- Budgetteringsbewaking van uw apparatuur, inventaris en/of gebouw
Alle meldingen worden door u zelf, uw medewerkers of door ons geregistreerd in de applicatie. Daarnaast wordt elke activiteit gelogd; van het mailen of bellen naar een leverancier tot en met de afrondingsbevestiging van de werkopdracht door de leverancier.
Ervaar dus het gemak van onze slimme applicatie die voor u aan het werk gaat.
Gebruik van de applicatie
De applicatie kunt u benaderen via PC, laptop, tablet of mobiel.
U kunt op elk gewenst moment een reparatie, storing of calamiteit invoeren d.m.v. een helder en overzichtelijk menu. Op basis van uw melding worden er voor de hand liggende keuze opties gegeven waardoor u snel en makkelijk alle benodigde informatie kunt aangeven. U kunt ook een foto uploaden van de situatie. De ingevoerde gegevens worden vervolgens automatisch in een werkopdracht aangeboden bij de leverancier of monteur. Wanneer uw verzoek door de leverancier of monteur geaccepteerd* wordt laat deze u vervolgens direct weten wanneer en hoe laat hij ter plaatse is om uw storing of reparatieverzoek te verhelpen.
* Ook indien de leverancier of monteur geen tijd heeft of om een andere reden geen gehoor kan geven krijgt u daar direct terugkoppeling over. U kunt dan voor een andere leverancier of monteur kiezen.
Melden bij Tridoo Horeca
Mocht u er voor willen kiezen de storing niet zelf in de applicatie in te voeren, maar deze te melden bij Tridoo Horeca dan kan dat natuurlijk ook. Ons team is 24/7 voor u bereikbaar. Onze medewerker zal de diagnose stellen en de melding in de applicatie invoeren. U bent dan verzekerd van het aansturen van de juiste leverancier. Natuurlijk ziet u ook deze melding in uw applicatie.
Optioneel is het tevens mogelijk om Tridoo Horeca de totale regie over uw storing te laten uitvoeren. U kunt dit per melding aan- of uitzetten. In dit geval zal het team van Tridoo Horeca de voortgang van de reparatie of storing actief voor u volgen en de communicatie met uw leverancier voeren. U wordt op de hoogte gehouden via de applicatie. Zie hiervoor onze tarieven.
Kortom: U beschikt over uw eigen facilitair manager die u op afroep kunt inzetten.