Storing telefonisch melden? 088-4706001. Vergeet ook niet onze facebookpagina te liken: Facebook transp

  • Tridoo Horeca is onze partner voor storingen en onderhoud

    Ik kan mij focussen op onze gasten, want ik weet dat de storing wordt verholpen.

  • Waar ik ook ben, ik heb controle over de zaak

    Onze medewerkers kunnen storingen melden, maar ik houd een vinger aan de pols!

Tarieven van Tridoo Horeca

Bij Tridoo Horeca staat flexibiliteit en keuzevrijheid hoog in het vaandel. Daarom hanteren wij pakketten die u telkens per incident naar eigen wens kunt inschakelen. Hierdoor houdt u zelf de regie en kostenbewaking in handen. Van het doen van een enkel reparatieverzoek tot en met het volledig laten verzorgen van uw (spoed)meldingen door het team van Tridoo Horeca.

 

 

Basis 

 

 

 € 2,00 per melding

 

 

 

  • Gratis gebruik applicatie
  • Zelf online storingen melden
  • Gebruik van uw eigen partners en leveranciers
  • Eenvoudig zelf de voortgang bewaken
  • Gebruik rapportages en wallboards
  • Toegang vanaf al uw apparaten

 

Standaard 

 

 

 € 5,50 per melding

 

 

 Basis, plus:

  • Meld uw storing telefonisch of via e-mail bij Tridoo Horeca

 

Compleet 

 

 

 € 9,50 per melding

 

 

 Standaard, plus:

  • Maak 24/7 gebruik van het partner netwerk van Tridoo Horeca
  • Tridoo Horeca draagt zorg voor uw melding en bewaakt de voortgang
  • Tridoo Horeca controleert of de werkzaamheden correct zijn uitgevoerd binnen de uitvoertermijn

 

 

Premium 

 

 

 € 14,50 per melding

 

 

 Compleet, plus:

  • Opvragen en beoordelen van offertes voor vervangingen
  • Controle van partner factuur met gemaakte afspraken door Tridoo Horeca

U kunt per individuele melding altijd voor een upgrade kiezen (Standaard, Compleet, Premium). Bijvoorbeeld als u zelf geen leverancier of monteur voorhanden heeft, of als u het te druk heeft om het zelf te doen. Zelfs als dit maar eenmalig nodig is.

De gratis functionaliteiten van de applicatie:

De applicatie bevat veel functionaliteiten die u, buiten het gemak van het digitaal melden, ook een totaal inzicht geeft van al uw meldingen. U creëert makkelijk uw eigen Dashboard met allerlei informatie. Deze functionaliteiten zijn bij ieder pakket gratis! Lees hier verder over het gebruik van de applicatie.

 

De pakketten:

Basis:

  • Bij dit basispakket voert u zelf eenvoudig uw storingen in via de applicatie.
  • Uw melding wordt verzonden aan de juiste leverancier of storingsmonteur.
  • U beheert en bewaakt zelf uw gemaakte storingen.
  • U heeft de volledige beschikking van alle functionaliteiten in de applicatie

Standaard:

  • Dit standaardpakket bevat bovenop het basispakket de mogelijkheid om uw melding door het team van Tridoo Horeca te laten doen. U belt of mailt uw storing aan ons door en wij verwerken deze voor u in de applicatie. Bij een spoedstoring of calamiteit kunt u er tevens voor kiezen om uw leverancier of monteur door het team van Tridoo Horeca te laten bellen. U bent er dan van verzekerd dat uw melding altijd wordt uitgezet.

Compleet:

  • Dit pakket geeft u toegang tot ons gerenommeerd netwerk van servicebedrijven.
  • Of u zelf de melding invoert of dit door het team van Tridoo Horeca laat doen; wij bewaken de volledige voortgang van uw melding(en). M.a.w.: Wij monitoren of de leverancier of monteur response heeft gegeven en binnen de gevraagde uitvoertermijn bij u op locatie is om de storing te verhelpen en zetten de juiste acties uit.
  • Wij monitoren of de werkzaamheden correct en op tijd zijn uitgevoerd.

Premium:

  • Dit premiumpakket biedt full service voor al uw storingen en onderhoud; Tridoo Horeca neemt het hele proces van u over en beheert en bewaakt de gehele voortgang van melding tot en met de factuurcontrole.
  • U heeft toegang tot het 24/7 partnerwerk van Tridoo Horeca.
  • Wij verzorgen uw offerte werk en analyseren de tarieven voor materiaal en arbeidsuren.
  • Wij controleren voor u de facturen (op basis van de door u gemaakte contractuele afspraken).

Optioneel:

Spoedmeldingen worden door ons telefonisch gemeld bij de betreffende leverancier. Hiervoor wordt per spoedmelding éénmalig € 4,50 in rekening gebracht. Wij kunnen al uw locatie en leveranciers gegevens voor u verwerken in de applicatie indien u dat wenst. Neem voor deze tarieven contact met ons op.

Alle genoemde bedragen zijn exclusief BTW.

De Tridoo Applicatie laat u de voortgang van uw storingen en onderhoud zien op alle soorten devices.

Maak gratis gebruik van de Tridoo Applicatie

Onze applicatie is zeer gebruiksvriendelijk, voorzien van een duidelijk menu met handige functies die u volledig en gratis kunt gebruiken. U bepaalt zelf wat u wilt zien en kunt de applicatie naar wens inrichten.

Gebruik de applicatie op uw PC of laptop, maar ook op telefoon en tablet. Zo heeft u altijd uw facilitair manager bij de hand!

 

Lees verder

SWmaps

SWmeldingenperjaar

 

Meld u nu aan bij Tridoo Horeca

Aanmelden is gratis en geheel vrijblijvend. U kunt het aanmeldproces ook op een later moment voltooien wanneer het u uitkomt. Vul uw naam en e-mailadres in en klik op "Meld u nu aan". U ontvangt van ons een e-mail met een link die u stap-voor-stap door het aanmeldproces zal leiden. Als de aanmelding is afgerond kunt u direct starten